leff, odporność jest dobra, troszkę bardziej odporne od lakieru, felgi da się zrobić w carbonie
COŚ NIEPOKOJACEGO 120KM MAX I MULI GO DALEJ
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
pewnie dzieje się coś z turbiną, posłuchaj silnika, na pewno nie gwizda turbo :/ może to być mieszek, bądź zapieczone kierowniczki turbiny. Oczywiście kolega dobrze mówi, wywala notfaul. Może być też czujnik n75 badź przepływomierz. Miałem w zeszłym roku taką sytuacje 2 razy, ale dolegliwość sama znikneła, dodam że stało się tak po tym jak przez dłuższy czas muliłem auto....SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
borykałem się z tym problemem przez jakiś czas od momentu kupna samochodu, już wracając z Niemiec dostałem notlaufa Zacząłem tankować "lepsze" paliwo, chłodziłem turbinę, i nie grzałem silnika "na hama" itd. Roiło się od opinii że turbina, że zaworek, kierowniczki zapieczone, gruchy jakieś..., przepływki... Przedarłem kilkakrotnie auto po autostradzie, kopałem go przez 3000 km do Chorwacji i zpowrotem i... koniec od kilku miesięcy nie złapałem ani raz notlaufa.
Dodam że prawie za każdym razem kiedy chciałem szybciej rozpędzić auto dostawał notlaufa, teraz auto dostaje buta i prawie tańczy na drodze (1,9 TDI BXE) Tak więc może zanim wymienisz połowę części zacznij od rzeczy najprostszych.
Komentarz
-
Komentarz